Despre noi | Fitness | Aerobic | Masaj | Fit Kid | Dansuri | Alpha Natura | Evenimente


Ce efecte benefice are aerobicul?

Aerobicul este o activitate fizica ce are ca scop principal arderea grasimilor corporale si obtinerea unor forme frumoase mai ales in zonele cu probleme: coapse, talie, fesieri, solduri. Efectuand diverse combi-
natii de pasi in ritmul muzicii, se obtine o crestere a numarului de batai ale inimii (pulsului), acest lucru avand ca efect o crestere a rezistentei inimii si in acelasi timp o rata crescuta de ardere a grasimilor corporale.

Fitness begins in the mind!
Fitness-ul este pentru corpul uman ceea ce reglajul fin este pentru un aparat electronic.
CAN | aerobic

.: Zumba
.: Gimnastica aerobica    pentru copii
.: Cardio aerobic
.: Pilates
.: Step aerobic
.: Body-shape
.: ABS & Booty





BOKWA FITNESS

BOKWA FITNESS®

Antrenamanetul cadio eficient care ne mentine in forma si ne incarca de energie pozitiva

Paul Mavi este numele instructorului fitness si dansatorului care a creat Bokwa Fitness®. Mavi a imbinat pasiunea pentru fitness si dans cu radacinile sale sud-africane, Bokwa derivand din imbinarea a doua cuvinte semnificative: Bo de la boxing si Kwa simbolizand dansul traditional Kwaito.

Bokwa Fitness® a ajuns Romania in ianuarie 2013, iar din martie 2016 si cursantii de la Club Sportiv Can se pot bucura de acest nou tip de antremament care a cucerit lumea. In cadrul orei de Bokwa® deseneam prin miscarile corpului numere si litere, lucrandu-ne majoritatea grupelor musculare ale corpului, dezvoltand, in acelasi timp, abilitati ca rezistenta si flexibilitate. Elementul definitoriu al orei de Bokwa® este buna dispozitie, prezenta de la inceptul orei pana la sfarsit.

Una dintre cursantele orei de Bokwa® a afirmat ca BOKWA® reprezinta BUCURIA DE A FACE MISCARE, definitia cea mai potrivita pentru acest nou tip de antrenament.

Practicata in mod regulat, Bokwa® are numeroase beneficii asupra organismului nostru:
Este un antrenament cardio intens care ne ajuta sa ne mentinem in forma, iar in combinatie cu o alimentatie echilibrata
  slabim kilograme bune.
In timpul unei singure sedinte de Bokwa® se ard pana la 1200 de calorii.
Imbunatateste activitatea cardiovasculara, scazand riscul afectiunilor cardiace.
Este antrenament de tip mind-body intrucat ne creste buna dispozitie si ne detensioneaza.
Ajuta la cresterea rezistentei musculare, a flexibilitatii si a tonusului general.
Este un antrenament eficient, dar nu foarte greu, fiind recomandat pentru toate varstele si la orice nivel de pregatire fizica,
  asta deoarece se poate lucra pe intensitatii si combinatii diferite de pasii.

Bokwa® este antrenanta si ne incarca cu energie pozitiva reprezentand o metoda de a ne antrena mintea si corpul.

Va astept la miscare si buna dispozitie in fiecare sambata de la ora 11:00! Informatii si rezervari: 0268 415 475


GIMNASTICA AEROBICA PENTRU COPII

Gimnastica aerobica imbina intr-un mod placut sportul cu arta, motricitatea cu indemnarea si coordonarea cu simtul estetic.
Obiectivele principale sunt: dezvoltarea armonioasa a corpului, intarirea sanatatii fizice si psihice prin miscare si educarea calitatilor motrice.
Sportul aerobic este o noua si moderna latura a gimnasticii, exercitiile sale prezentand miscari deosebite ale corpului, intr-o forma eleganta, executate cu amplitudine, expresivitate si intensitate, toate astea pe ritmul muzicii.

Programul cuprinde:
• Incalzire: aproximativ 10 minute
• Antrenament propriu-zis: aproximativ 40 de minute: exercitii de gimnastica aerobica combinate cu pasi de dans,
   jocuri educative, competitionale, coregrafii distractive pe melodii, pe care copii le vor indragi
• Relaxare si streching: aproximativ 5 minute pentru ca organismul sa isi revina dupa efort

Beneficiile practicarii antrenamentelor de gimnastica aerobica pentru copii sunt numeroase, miscarea este esentiala pentru cresterea si dezvoltarea armonioasa a fie carui copil!


CARDIO AEROBIC

Clasa compusa din pasi de baza caracteristici ce alcatuiesc diferite coregrafii specifice aerobicului.
In primele minute (partea de incalzire), se folosesc pasi simpli si cu un ritm scazut ce creste treptat, in partea de antrenament propriu-zis creste intensitatea efortului pentru ca in cadrul revenirii care incheie clasa sa se efectueaze exercitii de relaxare si / sau respiratie tip stretching.

Va asteptam cu drag!

Cardio Aerobic cu Oana


Cand vrei ceva cu adevarat, nimic nu e prea greu caci visele se implinesc!
Increderea in sine se obtine pas cu pas, cu perseverenta, si multa ambitie. Aerobicul nu inseamna doar un set de exercitii fizice, e o lupta cu propriile temeri si inhibitii, o intelegere a functionarii corpului uman. Un exercitiu complet in ritm de dans, face trecerea de la invatarea unor elemente de baza la repetarea in seturi de miscari cu accent pe musculatura coapselor, feselor si abdomenului. Stilul meu combina exercitii de tae-bo, callanetics, pilates, gimnastica aerobica, fitness, dans si multa voie buna!


PILATES

Iti doresti un corp suplu, puternic si flexibil fara dureri musculare? Si ai vrea, in acelati timp, sa te relaxezi si sa-ti recastigi limpezimea mintii? Daca DA, atunci programul PILATES este si pentru tine!

Va asteptam cu drag!

Pilates cu Catalina


PILATES - Antidotul stress-ului, pentru un corp suplu!
Iti doresti un corp suplu, puternic si flexibil fara dureri musculare? Si ai vrea, in acelati timp, sa te relaxezi si sa-ti recastigi limpezimea mintii? Daca DA, atunci programul PILATES este si pentru tine!
Nascut la inceputul secolului XX, acest tip de exercitii poarta numele inventatorului lor (Dl Joseph Pilates). Principiul esential in Pilates este CALITATE IN LOC DE CANTITATE: Fiecare miscare este studiata, nu repetata ci executata cu concentrare si maxim control. Pe parcursul exercitiilor, vom da o atentie speciala ritmului respiratiei si pastrarii unei tinute generale bune. Metoda este benefica intregului corp, constand in dezvoltarea muschilor slabi (in special abdominalul) si in relaxarea muschilor incordati.
Pe scurt, Pilates „sculpteaza” corpul in asa fel incat sa dispara centimetri nedoriti! Programul este potrivit atat celor mai sportivi, cat si celor mai putin sportivi. Necesar:
1. Dorinta de a se simti mai bine
2. Echipament in care corpul sa se poata misca neingradit
3. Sosete de sport (se lucreaza fara pantofi de sport)
4. Prosop


STEP AEROBIC

Reprezinta o "upgradare" a aerobicului classic.
Se realizeaza prin prezenta unor materiale ajutatoare precum platforma de step sau ganterele mici, greutatile pentru glezne si urmareste probleme precum refacerea dupa accidentari, eliminarea stresului si obtinerea unei stari generale bune, remodelarea abdomenului sau a picioarelor, etc.

Va asteptam cu drag!

ToneUP! Aerobic cu Cornelia


ToneUP! este un program de exercitii pentru tonus, foarte echilibrat, care combina exercitii ce vizeaza atat muschii picioarelor, bratelor cat si ai abdomenului, cu rezultate foarte bune intr-un timp record. Este un antrenament echilibrat pentru tot corpul, care presupune exercitii de forta executate cu gantere mici dar si cu greutatea corpului. Sunt exercitii menite sa tonifieze intreaga musculatura si astfel sa creeze un bun suport pentru procesul de ardere a grasimilor. Antrenamentul este structurat pe intervale de intensitate, in care se alterneaza perioadele de exercitii pentru rezistenta cu cele aerobice, menite sa accelereze procesul de ardere a grasimii. Exercitiile sunt cu atat mai eficiente cu cat implica tot corpul, iar nivelul de intensitate este mentinut la un nivel optim pentru sustinerea procesului de ardere a grasimilor.


BODY-SHAPE

Body-Shaping cu Cornelia


Vrem sa fim in forma, nu doar suple!
Programul Medei constituie o variatie a aerobicului clasic, body-shaping. Body-shaping inseamna modelarea corpului prin arderea grasimilor si definirea musculaturii. Programul este impartit in 4 etape:
1. Incalzire
2. Dinamism si energie
3. Exercitii lay-down
4. Stretching si relaxare


ABS & BOOTY

"Sportul nu construieste caracterul, ci il dezvaluie." - Haywood Hale Broun

Programul de Abs&Booty reprezinta o buna sansa pentru a-ti lucra anumite zone ale corpului.
Acesta se concentreaza pe trei grupe musculare si anume:
• Muschii abdominali
• Muschii fesieri
• Muschii coapselor

Acesta are numeroase beneficii asupra corpului:
• Tonifierea muschilor abdominali, fesieri si ai coapselor
• Imbunatateste aparatul cardiovascular si respirator
• Rol important in arderea caloriilor
• Elimina stresul

Ora se va desfasura pe intervale (30 de secunde cu 10 secunde) ceea ce inseamna 30 de secunde de exercitiu si 10 secunde pauza.
Acest tip de antrenament ajuta la arderea grasimilor, tonifierea si mentinerea masei musculare si creste capacitatea aerobica.

Va asteptam cu drag!

ABS & BOOTY cu Catalina


Vreti sa faceti un pic de miscare?
Puteti opta pentru noul program ABS & BOOTY ce defineste cele mai importante grupe musculare. Programul se imparte in 30 de minute de antrenament intens axat pe tonifierea fesierilor si a coapselor, plus 30 de minute cu o multitudine de exercitii create pentru a imbunatati si defini musculatura abdominala.

Oricare ar fi alegerea dumneavoastra, va puteti distra si sa va mentineti in forma la CAN AEROBIC!



Aerobic Brasov

 

© CAN srl 2009 all rights reserved | :: home :: contact .webdesign .tururi virtuale 360°